vrijdag 10 juni 2011

Grote Vragen


Foto: zelf gemaakt!
 Vandaag kreeg ik bij perron 15 van Utrecht Centraal de
'Mannen met worst' - profcoachwisselbokaal uitgereikt. Profcoach is een spelletje waarbij je elke week punten moet verdienen door het opstellen van één van je 18 voetballers die je bij aanvang van het seizoen hebt geselecteerd. Uit elk elftal mag je één speler voor je basiself uitkiezen, in de winterstop mag je één keer in elke linie een wissel toepassen.
  Ik denk dat ik over die wissels voor de winterstop meer heb nagedacht dan Kant over zijn Kritik der Reinen Vernunft, maar het is het waard geweest: die zware schoen staat nu mooi bij mij op de salontafel en dat kan Kant me niet nazeggen.
 Inmiddels houd ik me natuurlijk al weer bezig met de volgende Grote Vragen: wie wordt volgend jaar de sterspeler van RKC? Gaat Janssen bij Ajax veel goals maken? Houdt de nieuwe trainer Twente op koers? Wordt het ooit nog wat met PSV? Maakt Pastoor een topteam van NEC? Ik zie die prachtige bokaal al weer uit mijn handen glippen. Om te ontspannen, lees ik af en toe een beetje Kant. De boog kan niet altijd gespannen staan.